en väldigt produktiv (& bastant!!) dag!

Nja det blev inte så mycket planerande igår som vi hade hoppats på. Otippat - nej. Haha, vi är grymma planerare helt enkelt. It's still a secret, återkommer när planerna smidits färdigt och skeppet är lassat.

Spenderade dagen igår med att äta sushi, dammsuga, kolla på utbildningar för att försöka säkra min framtid (det gick inget vidare), åkte och köpte 2 paket mjölk och ett HubbaBubba. Hade blåsbubbel-tävlig och åt Ben&jerry glass för första gången! - Blev riktigt jävla besviken. Efter allt detta tjat om denna uuunderbara glassnjutning trodde jag att jag skulle få orgasm av att bara slicka på den. Inte ens ett litet pirr kände jag, mycket besviken! Hoppas att nästa smak jag prövar är av högre kvalite!

Åkte även upp på en meningslös sväng på hunneberg, misstänkte en stund att dom lurat upp mig där för att utföra hemska ritualer på mig i den mörka skogen. Men jag klarade mig helskinnad, fick se lite fin utsikt sen körde dom hem mig. helt i sin ordning.

Kom även fram till igår att Bastant är ett otroligt härligt ord. Ska börja säga det oftare från och med nu (egentligen från och med igår men det låter fel nu). Med andra ord var igår en väldigt produktiv dag som ni alla kan förstå!

Idag ska jag jobba, hämta en nya kamera (jag gjorde sönder digitalkameran jag fick av daniel på min student/balen, så nu ska vi kräva en ny..), sen chilla fram tills 00:30 då jag ska jobba på teatergränd i 1½ timme - vimmelfotaaah.

GAADH vilket långt inlägg, kanske ska fortsätta skriva?
Nej hejdå

P.s
Jag saknar dig Elin!
(även fast det inte var mig du menade i ditt senaste inlägg - men jag tar åt mig ändå :D)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sofia JAG SAKNAR DIG MED GULLET!

Kolla på film idag med Jennifer Lopez, hon ska ha barn och så ligger hon och myser med sin tjej kompis för hon får inte killen hon vill ha typ. Då tänkte jag på dig och alla gånger jag slaggat hos dig. Saknar att vara odräglig ihop med dig!!!

PUSPUSSPUSSS!!! <3

2010-04-25 @ 06:23:18
URL: http://elillin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0