I guess the good times they were all just killing me

Sålde till en så söt gubbe på jobbet idag, vi pratade om höns, hemlängtan och att det är fel med för mycket renlighet. Han var en vis man må jag säga. Visste ni till exempel att om höns äter gräs och går fritt så blir själva gulan i ägget gulare? Tuffa grejer de där höns. Minns när jag va liten och gick och plockade ägg från hönorna, de va tider de.

Strosade runt på stan i gbg en sväng efter jobbet och förskte hitta något vårigt, typ en vårjacka. Men va IHELVETE är grejen med alla jävla skinnjackor som alla har!? Såg verkligen ett gäng på 5 pers som hade nästan exakt samma jävla skinnjackor (och resten av kläderna också för den delen) GAAASH. Så, då har jag fått ur mig det.

Thank you for listening, over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0