Im going to hell.. who´s coming with me?

Själklart hamnade jag hos farbror blå på kontroll förut på väg hem från Landvetter. Lite små skakis måste jag erkänna att jag blev. Spenderade ju kvällen på Olearys igår, drack bara typ 2 öl men ändå! Haha helvete va pinsamt det hade varit med mamma & pappa i bilen och det gått åt helvete xD Men jag klarade mig ;D

Tanken igår var ju att vi skulle landat på lipz, men vi landade bara i kön. Sen sket vi fullständigt i det och drog som sagt till Olearys istället. Helt okej bra, but thats that. Idag däremot blir det bort till Heidi och dricka några kalla med henne m.m. Tänkte ta tillfäller i akt att spela mitt sällskapspel som finns hos henne, där det varit i typ.. 1 ½ år? (skjut på de skjut på de skjut på de).

Imorgon blir de ännu mera party. Först förfest med lite grymt folk i stan sen vidare ut. Antingen Villa Stranna (tror det va något där?), Swania där de är Junkyard-fest, Olearys eller Backstage ;D Fan va livet ä gött.

Väntar på att jag ska dra iväg & köpa bärs.
Jag älskar mitt meningslösa liv <3

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0