när ska jag börja tycka om ingefära?

Jag funderade på en sak nu när jag satt på dass.. Smaklökarna försämras ju hur äldre man blir (eller har jag missuppfattat de här?), tycker man då att saker och ting smakar godare än vad det egentligen gör eller måste saker smaka mer och godare för att man ska bli riktigt nöjd? Tycker vi behöver få klarhet i den här frågan så att jag vet vad jag ska säga till mina framtida ungar när jag ska läxa upp dem för att de inte äter brocolli (typ).

Jag tror nog på det först nämnda, jag tycker nästan allt är gott nu. Ingefära dock.. men jag kanske kommer tycka om det om sisådär 5 år? Ser fram emot den dagen då jag kommer tycka om ingefära till min sushi.

Thank you for listening
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0