Jag glömde vist lägga ut de här inlägget.. ni får de nu istället för 5 dagar sen

Ja just det ja, ska göra lite reklam också. Ny sida uppe för nedladdning (Om man nu håller på med sånt bus.. :o). Den uppdateras hela tiden och kommer bli ännu bätte och snyggare ;) www.tankafetast.com

Det är väldigt synd om mig nu, har ont så in i helvete i magen (eller ja ni vet) så kan inte röra mig. Vilket Conan tydligen har upptäckt så han tar alla fina påsksaker och springer runt med. Man kan riktigt höra hur han skrattar av skadeglädje xD

Imorgon är de slut på det fina livet. Mamma och Pappa kommer hem från Egypten & vi är tvugna att uppföra oss igen.  Suger även en aning kuk att jag inte jag festa till det ikväll, jag menar det är ju ändå torsdag!! Eftersom dom ska hämtas på landvetter imorgon.. dom har råd med en resa men fan inte taxi. Dålig jävla stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0