abstinensbesvär

oooh.. kände ett väldigt stort behov av att möblera om mitt rum. Men tänkte att jag skulle försöka motså mina cravings idag.. eeeller? Kan ju möblera om lite, bara flytta på en hylla eller två? ;) Hahaha, helvete detta börjar bli ett problem. Dags att hitta något annat att sysselsätta sig med när man har tråkigt, något lite mindre beroendeframkallande? Typ, tvätta den jävla stora tvätthögen.. eller inte.

Fick en massa roliga gamla bilder från Sandra förut ;) Jag bjuder på't


Jag & Jessika på Emmas, innan vi hade fyllt 18 fniss.

Sandra & jag, random gång? xD


Per & Daniel myser på emmas.


En otroligt vacker bild på mig, tagen mest för att visa mina cpben :) fniss.
Undrar vart fan den gråa tröjan är, ska roa mig med att leta upp den nu.

Chingchong
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0