Hur man botar förkyldning

Jag tänkte såhär: Hur ska jag bota min förkyldning på bästa sätt?

Efter lite funderingar så kom jag fram till att - jo några cider skulle nog göra susen! And it did (Eller så va det pamolen & kaffe som hjälpte till lite och nej jag blande inte allt med cider gott folk). Jag åkte, hör och häpna till Upphärad igår. Och häpna gärna igen jag tittade på melodifestivalen (!!!). Really not my thing om man säger så och det var inte speciellt underhållande heller. Men vi spelade Post-itlapp spelet, ni vet du skriver ett namn på en känd person och sätter den på huvet. Så ska du fråga dom andra spelarna ja och nej frågor för att komma på vem du är. Grymt roligt :P Blev även lite "Alias", ungefär som med andra ord fast snäppet bättre! Slutsats: En riktigt nice Lördagskväll.

& ja just det idag är de ju alla hjärtans dag. Inget speciellt, otroligt överskattad dag. Jag och my man tar dagen som den kommer. Men vi har kansek en liten solsemester inplanerad framot kvällen.. :O ;)

Bild från ett annan post-itlapp kalas hos Anna



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0