året som gått

I mitten av Januari kom jag hem från Afrika-resan. Skönt men aldelles för kallt i Sverige xD

 

Februari var inte en så händelserikmånad, precis som Mars April. Tror att jag spenderade mest tid åt att ordna upp allting i skolan och inför studenten. På alla hjärtansdag var vi i Frändefors på fest & vi fick fina hjärtan. I Mars började de bli varmt och vi åt frukost ute i trädgården med Gizmo som sällskap.

Började min sexveckors praktik i Maj, vårat schema (Som inte användes så mycket) på Tisdagen vecka 20 hade vi revolution och skulle störta staten, tydligen xD Besökte Björn i Lund över en helg när de va Graffiti "festival", kollade på C när han spelade rugby klockan 10 på morgonen och drack öl i solen. För jävlar va varmt och skönt det var då!

Juni och vi tog studenten & gick på bal, underbart! Stört skönt att sluta skolan och så jävla skönt att slippa all stress och press! Jag älskar mitt meningslösa liv ;D

Början av Juli var vi inne i dimman på arvikafestivalen. Sjukt varmt & sjukt roliga dagar!Tyvärr blev det bara denna festivalen i år men nästa år satsar vi på lite mer äventyr, om vi har råd osv. Nästa år ska vi dessutom placera oss på lilla campingen istället för stora - längtar redan!!


Augusti besökte vi våra festivalvänner i Göteborg & det taggades som fan! Kontrollen hade vi dock med oss och delade på den så att vi fick en lagom dos (Ja vi hade en tv-kontroll med oss på trägårn xD) En av dom roligaste kvällarna. Daniel fick en tidig födelsedagspresent av mig! En Afrikansk jättesnigel som heter Gary!

 

September fyllde Daniel 20 och det firades såklart! Vi bestämde oss också för att skaffa en Basenji <3 Annars hände det faktiskt inte så mycket den här månaden heller, Oktober var också en ganska så händelselös månad. Jag jobbade och övningskörde, pluggade till körkortsteorin. Och just de, det var i denna fina månaden som olja massakerade min hand! Fast nu ser det inte alls speciellt hemskt ut!

November var också en hel jävla mycket pluggande och tillslut tog jag körkort! Min lilla Basenji pojke föddes ju också! (Och nu är det inte lång tid kvar tills vi får hem min lilla valp)

December
gick för jävla fort och jag tror att den mesta tiden gick åt till att förbereda sig på jul & nya året. Nu har jag dessutom tröttnat på att sitta och skriva om vad som har hänt & ännu tröttare på att hitta bilder så jag fäller ner det nu.

Slutsat = Det har varit en bra år ;D

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0