I know all about you, bitch

Denna söndagskväll skulle det inte ha varit fel med en tycka-synd-om-kväll med Lillin. Eftersom det är lite svårt med henne på andra sidan jorden (typ) så har jag en mental med henne nu. Jag hoppas hon sitter där borta och verkligen känner hur synd det är om mig ;)

Helgen blev ganska chill. Strandgatan med Björsell på lördag sen tjöt & lite vin hos henne. Och i brist på annat tog jag bussen till Göta en sväng sen hem till Daniel (Y). En helt okej bra helg ändå. Imorgon börjar jag mitt pendlande! Håller tummarna för att min mp3 är laddad denna gången (ja jag vet jag kan ju ladda den nu.. men jag orkar inte).



Over and out


Kommentarer
Postat av: Elin

Klart jag tänker på dig! Du finns med mig mentalt också, sa ru veta! När jag kommer tillbaka igen så lär de bli mycket tycka synd om oss och allmän "lyx med vin i din jazzuci och nötter dag" också, den var länge sen nu ;D

2010-02-01 @ 01:27:36
URL: http://elillin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0