lämnar ett avtryck som lämnar ett intryck som får dig att känna dig simpel

Gjorde kapeT med stort t idag. Tänkte köpa en tishirt på rean på H&M, så hittade jag en i min storlek men den va lite sönder. Vilket gjorde att jag fick REAREA på rea. Betalade 10 riksdaler istället för 100! Det går ju att ordna, typ sy på något (Nej inte jag någon annan som kan sy). Feting! Det som ser ut som att jag druckit någonting och missat munnen, så att det hamnade på tröjan istället, DET är de som är sönder. Wööö!


Nu har jag bestämt mig för att gå mot ljusare tider, nästa vecka blire till å färga bort de bruna!
Nästa vecka kommer vara helt jävla grym också! <3 Jag älskar mitt meningslösa liv!

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0