legendary

Åh nej jag har kommit in i en dålig vana, vaknade för en halvtimme sen (11:32). Inte chill, jag får ta till drastiska åtgärder:

1. Aldrig sova mer i hela mitt liv (förstår inte vem de nu va som designade oss, varför så mycket sömn?)
2. Anlita en liten kines som slår mig med en ihoprullad tidning varje morgon. Tidningen ska ju då naturligt vara dagens & efter jag vaknat och satt mig upp kommer min belöning = en kopp kaffe
3. Köpa en kaffebryggare att ha på nattuksbordet med timer, så att man har nybryggt kaffe vid sängen varje morgon
4. Skaffa ett meningsfullare liv som gör att jag vill och måste gå upp på morgonen!


Idag ska jag; Gå/åka ner till stan och lämna in böcker!
It's gonna be LEGEN...wait for it...DARY!!!!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0