petar på nått dött

Första dagen på jobbet idag. Det var.. jobbigt xD Hoppas på att mitt lilla fredags pass går lätt och smidigt nu då när jag hinner över någon dag. Haha så ska jag bara få hela jävla handen ur röven också för att plugga kan jag då fan inte längre. Den lilla förmågan har jag tappade jag någonstans i 3an på gymnasiet, kanske under någon av dom otroligt givande mediekommuniaktion lektionerna (aantagligen).

Väntar och längtar som en idiot efter min datorsladd som failade och gick sönder för ett bra jävla tag sen. Men eftersom jag är en fegjävel så har jag inte vågat ringa. Men tillslut fick jag Daniel att ringa ;) Såå nu ska den komma snart så att jag kan sitta med datorn i sängen och somna med den i knä tittandes på How I met your mother <3



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0