tuddelu

Jag är jätte pigg, solen lyser oooch.. daniel sover. När han vaknar upp ur sin koma är det ut på promenad (som antagligen kommer dra sig mot Ica Jätten), om han nu inte pratade i sömnen förut.

Det blev först Vänersborg igår eftersom C fyllde år. Jag och massa pojkar hemma hos honom, några öl massa foton från deras Aya napa resa eller urspår resan 08, härlig musik från malmöresan & Oliver förstås (Man får inte glöma oliver, det var dagisbarnet från lund som daniel joan och C antastade sig på. Nu bor han i Cs garderob). Efter lite om och men - och öl - så åkte vi vidare mot Trollhättan där det blev backstage. Eftersom jag är en liten plutt jämfört med dom andra och inte kommer in på olearys så resulterade det i att vi splittrades. Tanken var att vi skulle få se Mimikry på backstage.. men vi missade det såklart. Meeeen vi hade en kul kväll! Jag och Daniel ställde oss i kön på Max vilket var ett stort missförstånd som vi upptäckte då ingen av oss ville äta. Så taxi hem - däcka :D

Vi får se vad denna soliga lördag ger oss, tuddelu!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0