All the small things

Är så jävla schlapp, legat å kollat på "Mannen som talar med hundar" i någon timme i sängen. Inte alls speciellt taggad på någonting över huvud taget. Blev ett glas vin, film & godis igår. Är förjävla tråkig haha ska åka och utsätta My för min tråkighet lite senare tror jag. Helt otroligt onödigt att skriva här.


Ä-N-T-L-I-G-E-N
har Lillin fått paketet vi skickade! Som såg ut så här, med en hel del fina saker men mestadels onödigt skräp (Men kärleksfullt skräp såklart).

Har fått en jobbtelefon nu också! Lite skillnad mellan den och min kära 3310, kommer inte svika min älskling ännu men måste erkänna att det är lite roligt med en ny mobil. Lite fräckt.



Over and out

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jobbtelefon? (: Börjat jobba med ngt nytt och kul?

2010-06-20 @ 16:02:58
URL: http://ironipaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0