när skillnaden mellan mardröm och verklighet blir diffusare

Skum dröm igen. Var av någon anledning på ett flygplan och "råkade" hoppa ut hade någonslags väska runt mig som jag kramade stenhårt och jag skrek som fan.. tills jag tittade neråt. Jag höll på att ramla rätt ner i en restaurang/bar (bar liksom kan inte bli annat and happyface). Och de 2 som skulle fånga mig såg så otroligt roliga ut när du sprang för att få den bästa platsen, så jag bara skrattade frenetiskt hela vägen ner istället. På krogen va Magnus Betner och hade haft en föreställning och jag va av någon anledning helt blöt som om jag gått i spöregn. Chanserna där var med andra ord inte så stora :/;)

Den var bättre en den jag hade häromdagen då jag hade stora köttsår över hela bröstet och mina tår och fingrar var svullna som bollar och helt blåa. Blä

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0