what up Nigga'h

My: De blir inte krogen ikväll då?
Jag: Hmpfffffff Blööööö ÖÖörk
My: ... det trodde jag aldrig jag skulle få höra dig säga

WTF's up with me liksom? Har typ inte gjort ett jävla pess hela helgen och de känns rätt gött faktiskt. Antar att de kommer resultera i helt laser till midsommar helgen?! Vad som nu kommer hända, det enda jag vet med all säkerhet är att jag inte sätter min fot på Smögen-bryggorna i år. Förra årets bravader där var inte så jävla rockigt asså. Bryr mig egentligen inte så jävla mycket, bara jag får en jordgubbe å nubbe så ä jag nöjd.

Känner mig lite smutsig så nu blir höpp in i döschen So fresh, so clean
(Tänkte att jag skulle börja skriva som ja pratar, mö roligare så)

Over and out


Taggar vi arvikafestivalen - 10 ääällllääär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0