The International Day of Awesomeness

Jag tänkte ta mig en liten stund till att berätta för er hur Awesome jag är. Helt enkelt så är jag otroligt otroligt awesome. Ibland till och med lite för awesome för mitt eget bästa, jag menar det är många som kan bli lite avundsjuka för att jag är så otroligt awesome. Men frukta inte mina vänner, jag viker inte hädan. Jag är och kommer alltid att vara. AWESOME.

Ledig idag;
Fikat med Slezak & Elin, fixat ny medicin (eftersom jag var dålig och tog slut på den utan att köpa ny. Vilket resulterade i att jag fick åka hem från jobbet i går med lite smått andnöd, thumbsup!), gick till arbetsförmedlingen och lämnade in papper och gick sen till banken och satte in pengar på kontot! Jag känner mig ovanligt rik också. Fast jag är det verkigen inte egentligen, men det känns så.

Så jag har gått både igår och idag och haft lite cravings efter att köpa något totalt meningslöst. Men jag hittade ingenting jag tyckte om. Så det blev istället Thaimat & fikan idag. Alla affärer är dåliga. Jag kanske borde börja designa kläder?

Well, imorgon ska jag bli ännu mera blond.
Over and out


Och så några bilder från i helgen som jag lovade;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0