but I cant and I won't say I tried but I know that's a lie cuz I don't

Kriminaltekniker, Originalare, dekoratör, Arkitekt, inrederare, Djurskötare, Strippa, Alkoholist, Arbetslös, Pundare.

Vad ska jag göra med miiiit liiiiv!?
____________________________________________________________


Hittade den här fina bilden jag smygtog när vi skypeade för ett tag sen ;)
Haha väldigt fin bild elin, ska vi dra stockholm eller något när du kommer tillbaka?
Skåne kanske? Jag vet att jag tjatar om det men jag dör lite av saknad här borta!!



over and out

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, ytterst charmig! :D

Jaaa, jag vill iväg, och med DIG, stockholm hade jag fett diggat!

Saknar dig som en jäkla gris!

Usch, såg bilder på er nu på din blogg, jag vill vara hemma nu och kramas!!!

Saknar dig så mycket gullet! Om 7 månader ska vi kramas som aldrig förr!!

2010-05-16 @ 20:13:46
URL: http://elillin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0