Deeply Disturbed

Trodde verkligen att jag hallucinerade i Lördags. Satt på Trollhättans station och väntade på elin vi 11-tiden på morgonen & helt plötsligt kommer det in en snubbe i Fantomendräkt! Han går in, kollar tågtiderna och går sedan ut igen och inte en jävel reagerar över huvudtaget!? Så där satt jag lite smått paniksalagen och trodde att jag hallucinerat fram en kille i fantomendräkt. Sen kom Elin och bekräftade att han faktiskt fanns på riktigt xD

Hände även en väldigt skum grej på jobbet idag. Helt plötsligt blev allting väldigt högt, ljudnivån bara steg och steg och steg. Kunde inte höra någonting, haha fast det gick över ganska snabbt. Jobbet ja, som jag sa upp mig från idag! haha lite blandade känslor, men jo det känns bra.

Så nu ska jag leta jöbb.
Over and out

Kommentarer
Postat av: The best of the best-amilia

SAY WHAT? de sa du inget om när du var här :O varfor du göra på detta viset? :D

2010-05-15 @ 09:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0