Du har missförstått, jag är inte värd de här jag har ingenting som du vill ha

Analysen av första tabletten igår? Sten däckade vid tio-tiden mummlandes om mystiska saker, ungefär så tror jag att det var. Fast har inte känt att det hjälpt något förutom att jag sovit ovanligt bra, inte vaknat en enda gång vilket jag alltid brukar göra hundratals gånger. Annars har jag bara haft en jävla huvudvärk och en dålig dag på jobbet.

I vanliga fall brukar jag vara väldigt bra på att ljuga och dra små vita lögner (nu låter det som att jag gör det hela tiden men så är ikke fallet), men när jag sitter i läkar-stolen och ska ta blodprov så kan jag inte ens dra en liten vit lögn. Känner mig helt blottad framför sjuksköterskan och tror att hon ändå redan vet allt om mig HON HAR JU MITT BLOD!!! Jag tror nog dom kan få reda på min favoritfärg genom att analysera blodet och säkerligen vet dom vad jag gjorde igår. USCH känner mig helt våldtagen.

Så bara för det ska jag laga lite nudlar.
Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0