Freda hela månan

Har gjort sista dagen på ProVoice idag. Lite små sorgligt men ändå rätt gött ;) Kommer ju inte sakna själva arbetet men allt folk såklart. Våra coacher fixade lite tårta till oss för att jag skulle sluta idag (även fast resultaten va skit haha ;p). Höll ett fint litet tal och kramades lite, sådär lagom fjolligt.

Nu ska jag Baa softa hela sommarn, jäätte schönt. Faktiskt skulle de vara jävligt gött å inte få något jobb.. fast jag får ju söka ändå annars känner jag mig som en dålig människa. Och de är ju inte okej.. eller? :O Ska passa på å leva Fredag-hela-månan så länge jag kan!

Har beställt Arvika biljetter nu också! Med lite hjälp kirrade jag biljett för 800 spänn, inte helt fel! TAGG!!!!





Peace
Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0