Sätt igång och sup mig snygg

Mår fan bättre än vad jag förtjänar. Hahaha 20Km Hofman igår, eller va de idag eller igår kanske? Har noll jävla tidsuppfattning nu. Tror jag ska jobba imorgon, glömde lämna in ansökan om kurser, glömt söka jobb, glömt jobba, glömt vart fan jag är någonstans. Typ. Any whuuuu Hofman va SINNESSJUKT GRYMT! Går fan inte att beskriva, 500 dygraka horseade idioter som går 2 fuckning mil och dricker hur jävla mkt öl som helst. Drack mindre än grabbarna men mer än vad man behövde som brud (som va hälften alltså 10 öl, en varannan) - drog till med typ 18.. tror jag? Vem fan minns, minns dock jag det var otroligt otroligt dygrakt.

Tänkte lägga upp bilder här men pallar inte då det blev nästan 300 bilder. Lägger upp på FB så länge så kommer de. Ha tåla mod. Min kropp mår bajs och ja har ätit korv. Tycker verkligen inte om korv. Äter alltid saker jag int tycker om på fyllan. Då är det plötsligt jävligt gott, som köttbullar och falafel tycker inte om det. Inte alls.

Ba så ni vet liksom.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0