Förväntan

Jag bloggar bara när det är bra väder. Tydligen. Är ganska full av förväntan inför framtiden. Jag tror på den, bara detta får ett slut. Vill bara att det ska vara dags för ansökning eller till och med dags för svar nu. Så jag kan börja planera och se en lite jusare vardag. Älskar att jag har kommit igång med träningen så bra. Det bränner i musklerna nästan varje dag av träningsvärk. En av de härligaste känslorna. Känns som att jag är otroligt biff och pumpad (inte för att det syns men det räcker med känslan). Körde ett stnhårt bodypump-pass i söndags och toppade det med ett combat-pass i tisdags och jag har fortfarande träningsvärk i hela kroppen. Nu börjar jag känna lite abstinens igen men det finns så mycket annat som man ska ta tag i också. Men imorgon blir det antingen ett karate pass eller en sväng till gymmet. Fredag imorgon också, ska hem till la familia och mysa. Lilla lilla lillebror kommer hem från Kiruna i två veckor så vi ska äta gott och bara vara. På lördag blir de nog några glas öl ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0